Zobrazeno 1 - 10
of 192
pro vyhledávání: '"Gross, Charles W."'
Autor:
Bstieler, Ludwig, Gross, Charles W.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2003, Vol. 18, Issue 2, pp. 146-161.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858620310463079
Autor:
Gross, Charles W.1
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb1993, Vol. 30 Issue 1, p119-121. 3p.
Publikováno v:
In American Journal of Otolaryngology--Head and Neck Medicine and Surgery 2006 27(2):86-90
Autor:
Schlosser, Rodney J., Spotnitz, William D., Peters, Edward J., Fang, Kezhong, Gaston, Benjamin, Gross, Charles W.
Publikováno v:
In Otolaryngology - Head and Neck Surgery 2000 123(4):357-362
Autor:
Gross, Charles W., Verma, Harish L.
Publikováno v:
Business Horizons. Oct77, Vol. 20 Issue 5, p75. 8p. 1 Diagram.
Autor:
Gross, Charles W., Peterson, Robin T.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Spring80, Vol. 8 Issue 2, p92. 8p. 6 Charts.
Autor:
Gross, Charles W.1, Sohl, Jeffrey E.2
Publikováno v:
Journal of Forecasting. May/Jun90, Vol. 9 Issue 3, p233-254. 22p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peterson, Robin T.1, Gross, Charles W.2
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. 1977 Supplement, Vol. 5 Issue 4, p84-86. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.