Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Grooms, Jonathon"'
Autor:
Grooms, Jonathon, Enderle, Patrick, National Science Teachers Association, Hutner, Todd, Murphy, Ashley, Sampson, Victor
Are you interested in using argument-driven inquiry for middle school lab instruction but just aren't sure how to do it? Argument-Driven Inquiry in Physical Science will provide you with both the information and instructional materials you need to st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strimaitis, Anna M., Schellinger, Jennifer, Jones, Anthony, Grooms, Jonathon, Sampson, Victor
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2014 May 01. 43(5), 55-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43633229
Publikováno v:
Science Scope, 2013 Sep 01. 37(1), 16-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43184288
Publikováno v:
The Science Teacher, 2013 Jul 01. 80(5), 30-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43557813
Autor:
Walker, Joi Phelps, Sampson, Victor, Grooms, Jonathon, Anderson, Brittany, Zimmerman, Carol O.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2012 Mar 01. 41(4), 74-81.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43748544
Publikováno v:
Science Scope, 2012 Mar 01. 35(7), 26-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43184433
Autor:
Sampson, Victor, Grooms, Jonathon
Publikováno v:
The Science Teacher, 2010 Jul 01. 77(5), 32-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24146144
Publikováno v:
The Science Teacher, 2009 Nov 01. 76(8), 42-47.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24145020
Autor:
Sampson, Victor, Grooms, Jonathon
Publikováno v:
Science Scope, 2009 Sep 01. 33(1), 66-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43183907