Zobrazeno 1 - 10
of 317
pro vyhledávání: '"Grocery retail"'
Perceptions of customer-facing digital technology: a qualitative interview study from grocery retail
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2024, Vol. 28, Issue 1, pp. 37-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-01-2024-0008
Autor:
Alexa Gaucher-Holm, Jasmine Chan, Gary Sacks, Caroline Vaillancourt, Laura Vergeer, Monique Potvin Kent, Dana Lee Olstad, Lana Vanderlee
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Background Food and beverage companies play a central role in shaping the healthfulness of food environments. Methods The BIA-Obesity tool was used to evaluate and benchmark the specificity, comprehensiveness and transparency of the food env
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df0aa6fc0ca94583897d302afaf3da36
Publikováno v:
Globalization and Health, Vol 19, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract Background Corporate power has been recognized as an important influence on food environments and population health more broadly. Understanding the structure of national food and beverage markets can provide important insight into the power
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2840c84bc5524a6283da55c841651b07
Publikováno v:
Strategic Direction, 2022, Vol. 39, Issue 1, pp. 7-10.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SD-11-2022-0146
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2022, Vol. 50, Issue 8/9, pp. 1095-1128.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-10-2021-0508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yacoub, Ghassan, Castillo, Maria
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2021, Vol. 43, Issue 4, pp. 247-256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-02-2021-0032
Autor:
Ahmed, Riaz Uddin
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2021, Vol. 40, Issue 2, pp. 153-168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-05-2021-0164
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 2, Pp 636-651 (2022)
Forecast growth in e-commerce home-delivery demand provides retailers with opportunities for expansion and increased levels of investment. To maximise these growth opportunities, retailers face operational and logistical challenges related to order f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65a46978989a48a48b6cc8cf22153e58