Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Großschedl, Jörg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
König, Johannes, Heine, Sandra, Kramer, Charlotte, Weyers, Jonas, Becker-Mrotzek, Michael, Großschedl, Jörg, Hanisch, Charlotte, Hanke, Petra, Hennemann, Thomas, Jost, Jörg, Kaspar, Kai, Rott, Benjamin, Strauß, Sarah
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies; Aug2024, Vol. 56 Issue 4, p371-391, 21p
Autor:
Elsner, Stefanie, Großschedl, Jörg
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p1465-1483, 19p
Autor:
Lenski, Sina, Großschedl, Jörg
Publikováno v:
Frontiers in Education, 7, 1-15
A concept map is a powerful method that promotes meaningful learning and is highly recommended for use in biology classes. According to multimedia research, the effectiveness of concept maps could be improved by incorporating pictorial elements. Apar
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87875
Publikováno v:
SEMINAR; 2024, Issue 3, p21-34, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology October 2017 51:114-122
Autor:
Gussen, Lea, Schumacher, Fabian, Großmann, Nadine, Ferreira Gonzalez, Laura, Schlüter, Kirsten, Großschedl, Jörg
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
**Introduction**: Teachers need research competence to reflect on their teaching and to interpret and implement research-based recommendations. However, many pre-service teachers have critical attitudes toward research, little motivation to engage in