Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Grljević Olivera"'
Publikováno v:
The Electronic Library, 2020, Vol. 38, Issue 1, pp. 44-64.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EL-06-2019-0140
Autor:
Grljević, Olivera1 (AUTHOR), Bošnjak, Zita1 (AUTHOR), Kovačević, Aleksandar2 (AUTHOR) kocha78@uns.ac.rs
Publikováno v:
Enterprise Information Systems. May2022, Vol. 16 Issue 5, p1-26. 26p.
Autor:
Grljević Olivera, Bošnjak Zita
Publikováno v:
Strategic Management, Vol 23, Iss 3, Pp 38-49 (2018)
The value of a customer for the company is not measured only by the monetary effect, but also by the degree of its satisfaction. Satisfied customers spread positive word of mouth, while dissatisfied customers spread negative one (in online or offline
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c055f629fb87409f8418727486e49cd8
Publikováno v:
Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol 2018, Iss 39, Pp 291-303 (2018)
Achievements of artificial intelligence are incorporated through information technologies into different spheres of contemporary life, yet in the domain of higher education there is a sporadic utilization. For this very reason, the paper analyzes the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19b8e71903b34ec58e63c21f78d38545
ASSESSMENT OF THE ACCOUNTING REGULATIONS IN THE REPUBLIC OF SERBIA: APPLICATION OF CLUSTER ANALYSIS.
Autor:
Milutinović, Sunčica1 suncica.milutinovic@ef.uns.ac.rs, Grljević, Olivera1 olivera.grljevic@ef.uns.ac.rs, Dimitrijević, Dragomir2 dimitrijevicd@kg.ac.rs
Publikováno v:
Economic Themes. 2020, Vol. 58 Issue 4, p545-571. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM. 2014, p883-890. 8p.
Autor:
Grljević, Olivera, Bošnjak, Zita
Sentiment analysis has found broad usage helping institutions to better understand the choices, intentions, and behaviors of an individual acting as a buyer, consumer or service user. However its utilization in the domain of higher education is scarc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::465d56b938732f94129acb3e796107fe
https://zenodo.org/record/1297562
https://zenodo.org/record/1297562
Autor:
Grljević Olivera