Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Grimaldi, Phillip"'
Autor:
Sonkar, Shashank, Waters, Andrew E., Lan, Andrew S., Grimaldi, Phillip J., Baraniuk, Richard G.
Knowledge tracing (KT) models, e.g., the deep knowledge tracing (DKT) model, track an individual learner's acquisition of skills over time by examining the learner's performance on questions related to those skills. A practical limitation in most exi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.12442
Publikováno v:
In Cognition October 2012 125(1):26-36
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2012 Sep 01. 24(3), 401-418.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43546799
Autor:
Grimaldi, Phillip J.1 phillip.grimaldi@rice.edu, Basu Mallick, Debshila1, Waters, Andrew E.1, Baraniuk, Richard G.1
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/6/2019, Vol. 14 Issue 3, p1-14. 14p.
Autor:
Anderson, Daniel, Amspaugh, Christina, Davis, James, Montoya, Amanda, Hedges, Larry, Gehlbach, Hunter, Peters, Scott, Pfeiffer, Nicole, Mellor, David, Soderberg, Courtney, Grimaldi, Phillip, Robinson, Carly, Brooks III, Ronald, Miller, Erin, Colvin, Gloria, Baraniuk, Richard, Adelson, Jill, Bowman, Sara, Schroeder, Kevin, Rambo-Hernandez, Karen, Lloyd, John, Benjamin, Melanie, McBee, Matthew, Litherland, David, Frazier, Matthew, Flake, Jessica, Cheryan, Sapna, Cordes, Sara, Nosek, Brian, Roehrig, Alysia, Soper, Devin, McCoach, D., Logan, Jessica, Ganley, Colleen, Booth, Abram, Makel, Matthew, Dasgupta, Nilanjana, Plucker, Jonathan, Matthews, Michael, Weiss, Michael, Geiger, Brian, Cox, Brad, Ofiesh, Lucy, Rosenberg, Joshua, Alibali, Martha, Stuart, Elizabeth, Elliott, Fitz, Pattison, Dawn, Wang, Zhe, Therrien, William, Grasty, Fielding
The Center for Open Science (COS) will create an ECR Data Resource Hub to facilitate rigorous and reproducible research practices such as data sharing and study registration. The Hub will integrate training materials, infrastructure, community engage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::edae421569b30effa6feda44d33ad17a
https://osf.io/preprints/metaarxiv/4mpuc
https://osf.io/preprints/metaarxiv/4mpuc
Autor:
Grimaldi, Phillip1 pgrimald@purdue.edu, Karpicke, Jeffrey1
Publikováno v:
Memory & Cognition. Jun2012, Vol. 40 Issue 4, p505-513. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.