Zobrazeno 1 - 10
of 371
pro vyhledávání: '"Grilli, L."'
We present cross and time series analysis of price fluctuations in the U.S. Treasury fixed income market. By means of techniques borrowed from statistical physics we show that the correlation among bonds depends strongly on the maturity and bonds' pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cond-mat/0003025
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series A (Statistics in Society), 2001 Jan 01. 164(2), 293-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2680553
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Università degli Studi di Palermo-IRIS
Università degli Studi di Palermo-IRIS
Learning Analytics (LA) is a recent research branch that refers to methods for measuring, collecting, analyzing, and reporting learners’ data, in order to better understand and optimize the processes and the environments. Knowledge Tracing (KT) dea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::48d796c77cac95d4f441a28eaeee3739
http://hdl.handle.net/10447/548134
http://hdl.handle.net/10447/548134
Autor:
Casalino, G., Cafarelli, B., Del Gobbo, E., Fontanella, L., Grilli, L., Guarino, A., Limone, P., Schicchi, D., Davide Taibi
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The assessment of students' performances is one of the essential components of teaching activities, and it poses different challenges to teachers and instructors, especially when considering the grading of responses to open-ended questions (i.e., sho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3c8da79b5ae10dd8617a9b2cbedd5f19
http://hdl.handle.net/10447/548092
http://hdl.handle.net/10447/548092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.