Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Grigaliūnaitė, Viktorija"'
Publikováno v:
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 1, Pp 80-89 (2016)
Advertising is a trillion dollar industry, which reveals the importance for each of the company investing in advertising to create effective advertising campaigns in order to make investments profitable. Nevertheless, in todays’ intensifying compet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0443ad2e6f554697b1aa590827e5dd5d
Publikováno v:
Organizacijų Vadyba: Sisteminiai Tyrimai, Vol 91, Iss 1, Pp 23-36 (2024)
In the modern world, the video game industry has become an integral part of entertainment and is becoming increasingly popular and large-scale. By competently developing a strategy for creating a game and highlighting priorities, companies may be abl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/425dfa1ab35a4b5b94893b968211b994
Publikováno v:
Organizacijų Vadyba: Sisteminiai Tyrimai, Vol 89, Iss 1, Pp 15-29 (2023)
Country logotype is always considered as a visual part of country branding. This research addresses the country logotype elaboration problem while answering the question: how to attract consumer attention to a country logotype using different combina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f98a8e34601248b4a7fbeaa6a4f43451
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Annals of Economics and Business. 68(3):379-404
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=984868
Publikováno v:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research. (80):101-114
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=745161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Central European Business Review. 6(4):30-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=611650
Publikováno v:
Scientific Annals of Economics and Business. 64:1-13
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=874431
Publikováno v:
Oeconomia Copernicana. 8(4):657-669
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=719799