Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Griffith, Elizabeth McMahon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Griffith, Elizabeth McMahon, Rogers, Sally J., Wehner, Beth, Harmon, Robert, Pennington, Bruce F.
Publikováno v:
Infant Behavior and Development; 1996, Vol. 19 Issue: 1 p486-486, 1p
Autor:
Laurie A. Vismara, Aubyn C. Stahmer, Elizabeth McMahon Griffith, Sally J. Rogers, Gregory S. Young
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders
Vismara, Laurie A.; Young, Gregory S.; Stahmer, Aubyn C.; Griffith, Elizabeth McMahon; & Rogers, Sally J.(2009). Dissemination of Evidence-Based Practice: Can We Train Therapists from a Distance?. Journal of Autism and Developmental Disorders, 39(12), pp 1636-1651. doi: 10.1007/s10803-009-0796-2. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0jq8s44c
Vismara, Laurie A.; Young, Gregory S.; Stahmer, Aubyn C.; Griffith, Elizabeth McMahon; & Rogers, Sally J.(2009). Dissemination of Evidence-Based Practice: Can We Train Therapists from a Distance?. Journal of Autism and Developmental Disorders, 39(12), pp 1636-1651. doi: 10.1007/s10803-009-0796-2. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0jq8s44c
Although knowledge about the efficacy of behavioral interventions for children with ASD is increasing, studies of effectiveness and transportability to community settings are needed. The current study conducted an effectiveness trial to compare dista