Zobrazeno 1 - 10
of 269
pro vyhledávání: '"Griffin, Amanda"'
Autor:
Griffin, Amanda Lee
Even after reclamation, surface-mined soils can have altered biological, physical, and chemical properties, which can modify plant growth. To investigate how reclamation practices influence plants, I compared the growth and resistance to herbivory of
Publikováno v:
In Pediatric Neurology October 2024 159:35-40
Autor:
Schlomer, Gabriel L., author, Griffin, Amanda M., author, Cleveland, H. Harrington, author, Vandenbergh, David J., author
Publikováno v:
Teen Friendship Networks, Development, and Risky Behavior, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197602317.003.0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Welfare, 2020 Jan 01. 97(5), 197-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48626874
Autor:
Griffin, Amanda C.
Shared residential outdoor space (ROS) is an important resource, especially in urban areas where outdoor space is limited. This study investigates how well shared ROS is used by residents. Data was collected from 129 developments and streets using a
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.572932
Autor:
Griffin, Amanda Jane
The aim of this dissertation is to consider the thesis that the amateur competitive music festival is a contributor to the formation and maintenance of ideas and ideals of identity. The research begins by considering the advent, growth and spread of
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.552881
Autor:
Lavender, Kerry J., Williamson, Brandi N., Saturday, Greg, Martellaro, Cynthia, Griffin, Amanda, Hasenkrug, Kim J., Feldmann, Heinz, Prescott, Joseph
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2018 Dec . 218, S409-S417.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26576207
Autor:
Griffin, Amanda M., Sulkowski, Michael L., Bámaca-Colbert, Mayra Y., Cleveland, H. Harrington
Publikováno v:
In Journal of School Psychology December 2019 77:110-123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.