Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Gretz, Richard T."'
Autor:
Allen, B.J.1 (AUTHOR) bj_allen@byu.edu, Gretz, Richard T.2 (AUTHOR) richard.gretz@utsa.edu, Houston, Mark B.3 (AUTHOR) bj_allen@byu.edu, Basuroy, Suman4 (AUTHOR) basuroys@msu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2022, Vol. 86 Issue 3, p59-78. 20p. 1 Diagram, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2017 Sep 01. 28(3), 341-355.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45214411
Publikováno v:
Journal of Marketing; Mar2022, Vol. 86 Issue 2, p105-125, 21p, 8 Charts, 1 Graph
Autor:
Gretz, Richard T., Basuroy, Suman
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2013 89(3):281-300
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429211001311 for Platform Exploitation: When Service Agents Defect with Customers from Online Service Platforms by Qiang (Kris) Zhou, B.J. Allen, Richard T. Gretz and Mark B. Houston in Journal of Mark
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dabe66b02de05069a51de4e104f829d0
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429211017827 for Halo or Cannibalization? How New Software Entrants Impact Sales of Incumbent Software in Platform Markets by B.J. Allen, Richard T. Gretz, Mark B. Houston and Suman Basuroy in Journal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb3431b890dc73787e29be35b1940120
Autor:
Renard, Stan1, Gretz, Richard T.1
Publikováno v:
MEIEA Journal. 2019, Vol. 19 Issue 1, p137-162. 26p.
Autor:
Gretz, Richard T.1 (AUTHOR) richard.gretz@utsa.edu, Malshe, Ashwin1 (AUTHOR) ashwin.malshe@utsa.edu, Bauer, Carlos2 (AUTHOR) cbauer@cba.ua.edu, Basuroy, Suman1 (AUTHOR) suman.basuroy@utsa.edu
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. May2019, Vol. 47 Issue 3, p394-416. 23p.