Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Gregory Goodman"'
Autor:
Gregory Goodman, Heather Cleland, Cheng Lo, Patrick D Mahar, Philip S Bekhor, Jill S. Waibel, Anneliese B Spinks
Publikováno v:
Journal of burn careresearch : official publication of the American Burn Association. 42(2)
Fractional ablative CO2 laser is being used increasingly to treat burn scars; however, objective measures of outcome success vary widely. This systematic review and meta-analysis extracts and pools available data to assess the outcomes of patients wi
Publikováno v:
Journal of Nutrition Education and Behavior. 52:S1-S2
Background Collective impact theory suggests coalitions can encourage community-level policy and systems changes supported by the Supplemental Nutrition Assistance Program – Education (SNAP-Ed). A recent Cochrane review found coalition efforts impr
Publikováno v:
Journal of nutrition education and behavior. 52(8)
To assess changes in written local wellness policies (LWPs) across time within Supplemental Nutrition Assistance Program Education (SNAP-Ed)-participating districts.Sequential, explanatory mixed methods.From October 1, 2015 to September 30, 2016, SNA
Publikováno v:
Journal of Nutrition Education and Behavior. 51:S46
Background The Supplemental Nutrition Assistance Program-Education (SNAP-Ed) encourages nutrition and physical activity in districts and schools where over 50% of students receive free-and-reduced-price lunch. In Arizona, the AZ Health Zone implement
Publikováno v:
Journal of Nutrition Education and Behavior. 51:S116
Background The Supplemental Nutrition Assistance Program-Education (SNAP-Ed) encourages healthy nutrition and physical activity (PA) behaviors for SNAP eligible adults. In Arizona, one way the AZ Health Zone SNAP-Ed program promotes behavior change i
Publikováno v:
Proceedings of the Water Environment Federation. 2012:6601-6609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.