Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Gregori, Emily V."'
Autor:
Ousley, Ciara L. *, Raulston, Tracy J., Gregori, Emily V., McNaughton, David, Bhana, Naima, Mantzoros, Theoni
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities December 2020 107
Autor:
Gregori, Emily V
The purpose of this series of studies was to evaluate the effects of schedule thinning and delay-to-reinforcement following intervention for individuals diagnosed with intellectual and developmental disabilities. Study one was a systematic review of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22daeb425712680fd24e00556c35851f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hong, Ee Rea, Morin, Kristi, Ganz, Jennifer B, Genc-Tosun, Derya, Gregori, Emily V, Svenkerud-Hale, Nicole, Boles, Margot B
Publikováno v:
International Journal of Therapy & Rehabilitation; Jan2019, Vol. 26 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Gregori, Emily V., Rispoli, Mandy
Publikováno v:
Evidence-Based Communication Assessment & Intervention; Sep2018, Vol. 12 Issue 3, p100-104, 5p
Autor:
Kang VY; Department of Counseling, Higher Education, and Special Education, University of Maryland, College Park., Kim S; Department of Special Education, University of Illinois Chicago., Gregori EV; Department of Special Education, University of Illinois Chicago., Maggin DM; Department of Special Education, University of Illinois Chicago., Chow JC; Department of Special Education, Vanderbilt University, Nashville, TN., Zhao H; University of California, Irvine.
Publikováno v:
Journal of speech, language, and hearing research : JSLHR [J Speech Lang Hear Res] 2025 Jan 02; Vol. 68 (1), pp. 259-281. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 12.