Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Greger, David"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Analyticko-srovnávací studie je třetí publikací řady Školní vzdělávání v… První dvě publikace jsou Školní vzdělávání v Německu a Školní vzdělávání ve Velké Británii. Část studie, vypracovaná českými autory, zprost
Autor:
Greger, David
Historici oboru srovnávací pedagogika zpravidla popisují vývoj oboru v několika fázích. Od laického, nezáměrného pozorování až po vědeckou fázi, která je charakterizována rozvojem metodologie, teoretických východisek i vzájemnéh
Kniha Spravedlivý start se zaměřuje na problematiku spravedlivosti v předškolním vzdělávání a na přechodu z mateřské školy do základního vzdělávání. I když spravedlivosti ve vzdělávání je v poslední době věnována v česk
Autor:
Christian Maroy
Publikováno v:
Revue française de pédagogie. :127-129
Autor:
Ropovik, Ivan1,2 (AUTHOR) ivan.ropovik@pedf.cuni.cz, Greger, David1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Sep2023, Vol. 60 Issue 9, p3351-3371. 21p. 1 Color Photograph, 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
Maroy, Christian
Cet ouvrage nous présente le deuxième volet des résultats d’une recherche européenne comparative sur les politiques d’éducation prioritaire (PEP) de 8 pays européens, aux histoires et systèmes sociaux et scolaires relativement contrastés
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::164411e036aeddf895041b962a14eaa8
http://rfp.revues.org/3939
http://rfp.revues.org/3939
Autor:
Gasparini, Rachel
La tendance actuelle dans les recherches en éducation est de dépasser le cadre national pour prendre en compte les expériences situées dans les contextes historiques, culturels et politiques d’autres pays. La comparaison internationale se justi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::8ffaa5d583dd74d67c97c6113b4de17d
http://rfp.revues.org/1578
http://rfp.revues.org/1578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rachel Gasparini
Publikováno v:
Revue française de pédagogie. :130-131