Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Greenland, M"'
Publikováno v:
Clinical Epidemiology, Vol Volume 10, Pp 1181-1194 (2018)
Isabelle Arnet,1 Melanie Greenland,2 Matthew W Knuiman,2 Jamie M Rankin,3 Joe Hung,4 Lee Nedkoff,2 Tom G Briffa,2 Frank M Sanfilippo2 1Department of Pharmaceutical Sciences, Pharmaceutical Care Research Group, University of Basel, Basel, Switzerland;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea9639571de84d398a3c7d9c033bee6b
Autor:
Beardmore-Gray, A, Greenland, M, Linsell, L, Juszczak, E, Hardy, P, Placzek, A, Hunter, R, Sparkes, J, Green, M, Shennan, A, Marlow, N, Chappell, LC
Publikováno v:
BJOG: An International Journal of Obstetrics & Gynaecology. 129:1654-1663
Objective We evaluated the best time to initiate delivery in late preterm pre-eclampsia in order to optimise long-term infant and maternal outcomes. Design Parallel-group, non-masked, randomised controlled trial. Setting Forty-six maternity units in
Autor:
Stuart, ASV, Shaw, RH, Liu, X, Greenland, M, Aley, PK, Andrews, NJ, Cameron, JC, Charlton, S, Clutterbuck, EA, Collins, AM, Darton, T, Dinesh, T, Duncan, CJA, England, A, Faust, SN, Ferreira, DM, Finn, A, Goodman, AL, Green, CA, Hallis, B, Heath, PT, Hill, H, Horsington, BM, Lambe, T, Lazarus, R, Libri, V, Lillie, PJ, Mujadidi, YF, Payne, R, Plested, EL, Provstgaard-Morys, S, Ramasamy, MN, Ramsay, M, Read, RC, Robinson, H, Screaton, GR, Singh, N, Turner, DPJ, Turner, PJ, Vichos, I, White, R, Nguyen-Van-Tam, JS, Snape, MD, Com-COV2 Study Group
Publikováno v:
Lancet (London, England)
Snape, M D 2022, ' Immunogenicity, safety, and reactogenicity of heterologous COVID-19 primary vaccination incorporating mRNA, viral-vector, and protein-adjuvant vaccines in the UK (Com-COV2) : a single-blind, randomised, phase 2, non-inferiority trial ', Lancet, vol. 399, no. 10319, pp. 36-49 . https://doi.org/10.1016/S0140-6736(21)02718-5
Snape, M D 2022, ' Immunogenicity, safety, and reactogenicity of heterologous COVID-19 primary vaccination incorporating mRNA, viral-vector, and protein-adjuvant vaccines in the UK (Com-COV2) : a single-blind, randomised, phase 2, non-inferiority trial ', Lancet, vol. 399, no. 10319, pp. 36-49 . https://doi.org/10.1016/S0140-6736(21)02718-5
Background Given the importance of flexible use of different COVID-19 vaccines within the same schedule to facilitate rapid deployment, we studied mixed priming schedules incorporating an adenoviral-vectored vaccine (ChAdOx1 nCoV-19 [ChAd], AstraZene
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaw, RH, Liu, X, Stuart, ASV, Greenland, M, Aley, PK, Andrews, NJ, Cameron, JC, Charlton, S, Clutterbuck, EA, Collins, AM, Dejnirattisai, W, Dinesh, T, Faust, SN, Ferreira, DM, Finn, A, Green, CA, Hallis, B, Heath, PT, Hill, H, Lambe, T, Lazarus, R, Libri, V, Long, F, Mujadidi, YF, Plested, EL, Morey, ER, Provstgaard-Morys, S, Ramasamy, MN, Ramsay, M, Read, RC, Robinson, H, Screaton, GR, Singh, N, Turner, DPJ, Turner, P, Vichos, J, Walker, LL, White, R, Nguyen-Van-Tam, JS, Snape, MD, Com-COV Study Group
Background: Priming COVID-19 vaccine schedules have been deployed at variable intervals globally, which may influence immune persistence and the relative importance of third-dose ‘booster’ programmes. Here, we report on the impact of 4- versus 12
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::8f66cb109597a51f09db4bdb89875e25
http://hdl.handle.net/10044/1/96621
http://hdl.handle.net/10044/1/96621
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lancet (London, England)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.