Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Greene-Woods A"'
Autor:
Greene-Woods, Ashley
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2020 Oct 01. 165(4), 456-460.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27023785
Autor:
Greene‐Woods, Ashley1 (AUTHOR) agreene7@lamar.edu, Delgado, Natalie1 (AUTHOR) ndelgado1@lamar.edu
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Mar2020, Vol. 57 Issue 3, p394-401. 8p.
Publikováno v:
Maternal and Child Health Journal
Despite advances in hearing technology, a growing body of research, as well as early intervention protocols, deaf children largely fail to meet age-based language milestones. This gap in language acquisition points to the inconsistencies that exist b
Autor:
Ashley Greene-Woods
Publikováno v:
American Annals of the Deaf. 165:456-460
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 57:394-401
Autor:
Andrea Alford, Tabitha Venable, Beverly Buchanan, Frances Courson, Ashley Greene-Woods, Sean Hauschildt, Abdullah S. Alofi, Misty Sides, M. Diane Clark
Publikováno v:
Journal of deaf studies and deaf education. 26(2)
There are many variables having an impact on the spoken language acquisition of deaf and hard of hearing (DHH) children; therefore, it is critical for parents and professionals to have appropriate tools to monitor language acquisition. The Spoken Lan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delgado, Natalie J.1, Buchanan, Beverly1, Sides, Misty1, Behmanesh, Abbas Ali1, Cheslik, Brian1, Koo, Caroline K.1, Clark, M. Diane1, Greene-Woods, Ashley1 agreene7@lamar.edu
Publikováno v:
Journal of the American Deafness & Rehabilitation Association (JADARA). 2020, Vol. 54 Issue 1, p15-30. 16p.