Zobrazeno 1 - 10
of 2 634
pro vyhledávání: '"Green purchase intentions"'
Autor:
Ayoub, Doaa1 (AUTHOR), Awad, Renad2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arab Journal of Administration. Dec2024, Vol. 44 Issue 6, p319-340. 22p.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 7, pp. 902-913.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2023-4699
Autor:
Le, Truc Thanh1 (AUTHOR), Tang‐Le, Hung Thanh1 (AUTHOR) hungtang.795@gmail.com
Publikováno v:
Business Strategy & Development. Dec2024, Vol. 7 Issue 4, p1-18. 18p.
Publikováno v:
Malaysian Journal of Consumer & Family Economics. Dec2024, Vol. 33, p62-92. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmed, Rizwan Raheem1,2 rizwanraheemahmed@gmail.com, Streimikiene, Dalia3 dalia@mail.lei.lt, Sulaiman, Yaty1 yaty@uum.edu.my, Asim, Jahanzeb4 jahanzeb.asim@ucp.edu.pk, Streimikis, Justas5 jutas.streimikis@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Competitiveness. Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p204-220. 17p.
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 251, Iss , Pp 104595- (2024)
In today's marketing landscape, consumer demand for eco-friendly products is on the rise, yet the psychological factors that encourage green purchasing intentions remain unclear. To address this research gap, the current study builds on Social Identi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b0cc55e5e384962bb6569c0e6ef8dde