Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Green, Mel"'
Autor:
Richardson, Amy, Richard, Lauralie, Gunter, Kathryn, Cunningham, Ruth, Hamer, Helen, Lockett, Helen, Wyeth, Emma, Stokes, Tim, Burke, Martin, Green, Mel, Cox, Adell, Derrett, Sarah
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research September 2020 128:52-67
Autor:
Green, Mel1 Mel.Green@acu.edu.au
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Aug2022, Vol. 45 Issue 2, p233-252. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allotta, Elizabeth, Doherty, Eloise, Andriani, Dewi, Burke, Kathy, Cooke, Emma, Evans, Bonnie, Green, Mel, Madden, Karen, Mickelburgh, Renee, Ali Musofer, Muhammad, Vayada, Preeti, Mackinlay, Elizabeth, Wyatt, Jonathan
Publikováno v:
Allotta, E, Doherty, E, Andriani, D, Burke, K, Cooke, E, Evans, B, Green, M, Madden, K, Mickelburgh, R, Ali Musofer, M, Vayada, P, Mackinlay, E & Wyatt, J 2022, The affect of writing to it : A collaborative response to encountering Deleuze for the first time . in P Burnard, E Mackinlay, D Rousell & T Dragovic (eds), Doing Rebellious Research : In and Beyond the Academy . Critical Issues in the Future of Learning and Teaching, vol. 23, Brill, Leiden, pp. 188-207 . https://doi.org/10.1163/9789004516069_015
This chapter presents the refrains of collaborative writing in response to a workshop presented by Professor Jonathan Wyatt (Edinburgh University) on the ideas and writings of Deleuze and Guattari at the University of Queensland’s DRAW (Departing R
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::c35f43e6a014bd514e1dc40550d3679a
https://hdl.handle.net/20.500.11820/19f449d6-70ed-4894-a974-502e5dd5125e
https://hdl.handle.net/20.500.11820/19f449d6-70ed-4894-a974-502e5dd5125e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Green, Mel
Publikováno v:
Australian Journal of Language and Literacy; August 2022, Vol. 45 Issue: 2 p233-252, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 7, Iss 4, p e16031 (2019)
BackgroundPhysical activity is crucial for child obesity prevention and intervention. Narratives embedded in active games can increase children’s physical activity. ObjectiveLittle is known about the narrative characteristics that would motivate c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7140aba5d9174f619385b7137fb6bded