Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Green, B. Christine"'
Autor:
Smith, Natalie L., Green, B. Christine
Publikováno v:
In Sport Management Review November 2020 23(5):992-1004
Autor:
Chung, Kyu-soo1 kchung2@kennesaw.edu, Green, B. Christine2
Publikováno v:
Journal of Global Sport Management. Dec2023, Vol. 8 Issue 4, p801-816. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Sport Management; Jul2021, Vol. 35 Issue 4, p295-311, 17p, 1 Chart
Publikováno v:
In Sport Management Review May 2013 16(2):211-225
Publikováno v:
Journal of Global Sport Management. Dec2022, Vol. 7 Issue 4, p546-568. 23p.
Autor:
Smith, Natalie L., Green, B. Christine
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Increasingly, globalization and the adoption of a market economy have made innovation fundamental for the success of professional sport organizations. Yet oligarchical league structures, isomorphic and hyper-traditional cultures, and hierarchical org
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/629
Autor:
Smith, Natalie L., Green, B. Christine
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Increasingly, globalization and the adoption of a market economy have made innovation fundamental for the success of professional sport organizations. Yet oligarchical league structures, isomorphic and hyper-traditional cultures, and hierarchical org
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/9183
Autor:
Smith, Natalie, Green, B. Christine
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/2402
Autor:
Smith, Natalie L., Green, B. Christine
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Excerpt: Success in marketing requires creativity, and sport marketing is no different (Schwarz & Hunter, 2008).