Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Grechuta Klaudia"'
Autor:
Grechuta, Klaudia1 (AUTHOR), Rubio Ballester, Belén1 (AUTHOR), Espín Munné, Rosa2 (AUTHOR), Usabiaga Bernal, Teresa2 (AUTHOR), Molina Hervás, Begoña2 (AUTHOR), Mohr, Bettina3 (AUTHOR), Pulvermüller, Friedemann4,5,6 (AUTHOR), San Segundo, Rosa Maria2 (AUTHOR), Verschure, Paul F. M. J.1,7 (AUTHOR) paul.verschure@specs-lab.com
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering & Rehabilitation (JNER). 9/9/2020, Vol. 17 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
López-Carral, Héctor1,2 (AUTHOR), Grechuta, Klaudia1 (AUTHOR), Verschure, Paul F. M. J.1,3 (AUTHOR) pverschure@ibecbarcelona.eu
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/13/2020, Vol. 15 Issue 8, p1-15. 15p.
Autor:
Lallee Stephane, Vouloutsi Vasiliki, Munoz Maria Blancas, Grechuta Klaudia, Llobet Jordi-Ysard Puigbo, Sarda Marina, Verschure Paul F.M.J.
Publikováno v:
Paladyn, Vol 6, Iss 1 (2015)
Future applications of robotic technologies will involve interactions with non-expert humans as machines will assume the role of companions, teachers or healthcare assistants. In all those tasks social behavior is a key ability that needs to be syste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5fad50374e84d2daa58eebc73c6ea02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grechuta, Klaudia
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Contrary to the classical theory of mind, largely inspired by dualism, the theoretical framework of embodiment emphasizes the constitutive role of the body in the process of cognition. This view also referred to as the sensorimotor approach has been
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::6f138a689f45542c5550a95dbf725ae0
http://hdl.handle.net/10803/667128
http://hdl.handle.net/10803/667128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.