Zobrazeno 1 - 10
of 268
pro vyhledávání: '"Grazzani, Ilaria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology April 2021 204
Autor:
Höltge, Jan, Theron, Linda, Cowden, Richard G., Govender, Kaymarlin, Maximo, Sally I., Carranza, Jennifer S., Kapoor, Bhumika, Tomar, Aakanksha, van Rensburg, Angelique, Lu, Shuang, Hu, Hongwei, Cavioni, Valeria, Agliati, Alessia, Grazzani, Ilaria, Smedema, Yoel, Kaur, Gunjanpreet, Hurlington, Kingsley G., Sanders, Jackie, Munford, Robyn, Colomeischi, Aurora A., Panter-Brick, Catherine, Sarathamani, Sinthu, Boratne, Abhijit V., Avudaiappan, Sankaran, Patil, Rajkumar, Borualogo, Ihsana, Katisi, Masego, Jefferies, Philip, Ungar, Michael
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health March 2021 68(3):580-588
Autor:
Grazzani, Ilaria, Martinsone, Baiba, Simoes, Celeste, Cavioni, Valeria, Conte, Elisabetta, Ornaghi, Veronica, Pepe, Alessandro
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education; Apr2024, Vol. 16 Issue 1, p70-87, 18p
Autor:
Vorkapić, Sanja Tatalović, Anthony, Christopher J., Elliott, Stephen N., Grazzani, Ilaria, Cavioni, Valeria
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education; Apr2024, Vol. 16 Issue 1, p50-69, 20p
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education; Apr2024, Vol. 16 Issue 1, p6-25, 20p
Autor:
Anthony, Christopher J., Lei, Pui-Wa, Elliott, Stephen N., DiPerna, James C., Cefai, Carmel, Bartolo, Paul A., Camilleri, Liberato, O'Riordan, Mollie, Grazzani, Ilaria, Cavioni, Valeria, Conte, Elisabetta, Ornaghi, Veronica, Tatalović Vorkapić, Sanja, Poulou, Maria, Martinsone, Baiba, Simões, Celeste, Colomeischi, Aurora A.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; Apr2024, Vol. 40 Issue 3, p222-240, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cavioni, Valeria, Grazzani, Ilaria, Ornaghi, Veronica, Agliati, Alessia, Gandellini, Sabina, Cefai, Carmel, Camilleri, Liberato, Bartolo, Paul, Tatalović Vorkapić, Sanja, Golob, Lana, Poulou, Maria, Martinsone, Baiba, Supe, Inga, Simões, Celeste, Lebre, Paula, Colomeischi, Adina, Rusu, Petruta, Acostoaie, Lidia, Vintur, Tatiana, Conte, Elisabetta
In the last two years, a growing number of studies have focused on the promotion of students’ mental health to address the negative effects of the COVID-19 pandemic. However, less studies have been conducted on sustaining teachers’ mental health
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a924a34939ebce32a42b1efd5c2c5cfa
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/108605
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/108605