Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Gray AL"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 11, Pp 761-767 (2017)
Allison J Gardner,1 Alice L Gray,2 Staci Self,3 Jeffrey S Wagener4 1Med-IQ, LLC, Baltimore, MD, 2Division of Pulmonary, Allergy, and Critical Care Medicine, Duke University School of Medicine, Durham, NC, 3Division of Pediatric Pulmonology, Universit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29d5f596268c41f5816206e1980030fb
Autor:
Al-Tannak Naser F., Anyam John V., Santali Eman Y., Gray Alexander I., Ibeji Collins U., Igoli John O.
Publikováno v:
Open Chemistry, Vol 22, Iss 1, Pp 851064-918 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a336f5f889084554aae4c1fde976a1da
Autor:
Gray, Al
Publikováno v:
Water Environment & Technology, 1996 Aug 01. 8(8), 8-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24665469
Publikováno v:
The Journals of Gerontology: Series B. 73:134-147
Objectives Aging is a complex phenomenon, with numerous simultaneous processes that interact with each other on a moment-to-moment basis. One way to quantify the interactions of these processes is by measuring how much a process is similar to its own
Publikováno v:
Journal of Mechanical Design. 139
Designers frequently utilize engineering equipment to create physical prototypes during the iterative concept generation and prototyping phases of design. Currently, evaluating designers' efficiency during prototype creation is a manual process that
Publikováno v:
Volume 3: 18th International Conference on Advanced Vehicle Technologies; 13th International Conference on Design Education; 9th Frontiers in Biomedical Devices.
Assessment and feedback play an instrumental role in an individual’s learning process. Continued assistance is required to help students learn better and faster. This need is especially prominent in engineering laboratories where students must perf
Autor:
Foss, John, Gray, Al
Publikováno v:
Commentary. Dec94, Vol. 98 Issue 6, p73. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.