Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Gray, K M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hayden, N. K., Flynn, S., Blumenfeld, F., Hastings, R. P., Gray, K. M., Cullen, S., Cullen, M. A., Langdon, P. E.
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies; 11/27/2023, Vol. 9 Issue 1, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
BACKGROUND: The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ) is widely used to measure emotional and behavioural problems in typically developing young people, although there is some evidence that it may also be suitable for children with intellect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::49070e953fc4633ce93b00cfd1d8810c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-363272
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-363272
Autor:
Gray, K. M.1, Piccinin, A.2, Keating, C. M.1, Taffe, J.1, Parmenter, T. R.3, Hofer, S.2, Einfeld, S. L.4,5,6, Tonge, B. J.1
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Aug2014, Vol. 58 Issue 8, p734-745. 12p.