Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Graves, L E F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Teesside University
Europe PubMed Central
Teesside University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5651a3ef8cc1213ef8099dad0a1074bf
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-77951785788&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-77951785788&partnerID=MN8TOARS
Autor:
Graves, L E F
Increasing physical activity (PA) and reducing the time spent sedentary can favourably impact health in youth. Active video games discourage sedentary behaviour by incorporating PA into video gaming, and have the potential for increasing opportunitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b89323cdde338ccb9242e87575565b0
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/5970/1/517886.pdf
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/5970/1/517886.pdf