Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"Graves, Elizabeth"'
Publikováno v:
The Milbank Quarterly, 2022 Mar 01. 100(1), 261-283.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48663973
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aydinlar, Suzan, Courtley, James, Douglas-Bailey, Maggie, Graves, Elizabeth, Holden, Natasha, Hutton, Jane, Hutton, Paul, Irving, Susan, Jackson, Clare, Lebert, Toyah, Mander, Helen, McCartney, Laura, Munro-Clark, Trevor, Murphy, Elizabeth Kim, Spanswick, Mairi, Steele, Ann, Tip, Liesbeth, Tully, Sarah, Morrison, Anthony P, Pyle, Melissa, Gumley, Andrew, Schwannauer, Matthias, Turkington, Douglas, MacLennan, Graeme, Norrie, John, Hudson, Jemma, Bowe, Samantha E, French, Paul, Byrne, Rory, Syrett, Suzy, Dudley, Robert, McLeod, Hamish J, Griffiths, Helen, Barnes, Thomas R E, Davies, Linda, Kingdon, David
Publikováno v:
In The Lancet Psychiatry August 2018 5(8):633-643
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BARKER, FRANCOIS, GRAVES, ELIZABETH
Publikováno v:
Investment & Pensions Europe - IPE. Jul/Aug2024, p24-24. 1p.
Autor:
Rathod, Shanaya1, Graves, Elizabeth1, Kingdon, David2, Thorne, Kerensa1, Naeem, Farooq3, Phiri, Peter1
Publikováno v:
International Review of Psychiatry. Feb-Mar2021, Vol. 33 Issue 1/2, p3-15. 13p.
Autor:
Robertson, Phyllis1, Graves, Elizabeth1, Bobilya, Andrew J.2, Murdock, Todd3, Brotherton, Dale4, Hunter, Sara1
Publikováno v:
Journal of Outdoor Recreation, Education & Leadership. 2020, Vol. 12 Issue 4, p409-416. 8p.
Autor:
Graves, Elizabeth1
Publikováno v:
Lewis & Clark Law Review. 2020, Vol. 23 Issue 4, p1435-1467. 33p.
Autor:
Graves, Elizabeth Jane
Nature journaling is a key component of the Teton Science Schools (TSS) Graduate Program, a program that prepares participants as natural science educators. Graduate students engage with nature journaling to learn natural science knowledge and reflec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::122d0a5999f53315d5846ade80dbf76f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.