Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Graven, Mellony"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
For the Learning of Mathematics, 2018 Nov 01. 38(3), 14-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26548504
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2017 Nov 01. 96(3), 275-287.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45185375
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GRAVEN, MELLONY
Publikováno v:
For the Learning of Mathematics, 2016 Mar 01. 36(1), 8-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44382693
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2016 Mar 01. 91(3), 349-373.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24830648
Autor:
Graven, Mellony
It is not often I read an entire academic book almost in one sitting as was the case with this book. I found the insights captured compelling and thought provoking - pushing me to read on while constantly reflecting on the central question posed at t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/60007
Autor:
Graven, Mellony, Westaway, Lise
This article addresses the question: Why teachers of mathematics have yet to ‘take up’ progressive roles? Drawing on the philosophy of critical realism and its methodological equivalent, social realism, we analyse interview and observation data o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/69700
Publikováno v:
African Journal of Research in Mathematics, Science & Technology Education; Dec2023, Vol. 27 Issue 3, p235-238, 4p