Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Gravemeijer, Koeno P. E."'
Autor:
Bakker, Arthur, Groenveld, Djonie, Wijers, Monica, Akkerman, Sanne F., Gravemeijer, Koeno P. E.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2016 Nov 01. 93(3), 399-399.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24830857
Autor:
Bakker, Arthur, Groenveld, Djonie, Wijers, Monica, Akkerman, Sanne F., Gravemeijer, Koeno P. E.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2014 Jun 01. 86(2), 211-221.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43589845
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2006 Jun 01. 62(2), 149-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25472093
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal; Dec2020, Vol. 32 Issue 4, p563-588, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gravemeijer, Koeno P. E.
Publikováno v:
Transforming Mathematics Instruction; 2014, p153-172, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.A. (Ken) Clements, Alan Bishop, Christine Keitel-Kreidt, Jeremy Kilpatrick, Frederick Koon-Shing Leung
The four sections in this Third International Handbook are concerned with: (a) social, political and cultural dimensions in mathematics education; (b) mathematics education as a field of study; (c) technology in the mathematics curriculum; and (d) in
Autor:
Dani Ben-Zvi, Joan Garfield
Research in statistics education is an emerging field, with much of the work being published in diverse journals across many disciplines. Locating and synthesizing this research is often a challenging task, as is connecting the research literature to