Zobrazeno 1 - 10
of 252
pro vyhledávání: '"Gravem P"'
Autor:
Schunter, Julian
Publikováno v:
Jazz Education in Research and Practice; 20240101, Issue: Preprints p172-177, 6p
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 15, Iss 7, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Ecosystem function is maintained in part by direct species interactions, but indirect interactions and non‐consumptive effects may be of equal ecological importance. Along the west coast of North America, the recent population collapse of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd29ad7f6a904c37acf0a12109e98cf3
Publikováno v:
Nordic Research in Music Education, Vol 5, Iss 2024, Pp 1-3 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78a9f12835034eb9ba6a3b9e4f0a0414
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 5 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/529a1f9d31d84be486bd441daa366bb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 14, Iss 6, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Research on intertidal community structure and recovery in the California Current System has largely focused on macrophytes and invertebrates occupying two‐dimensional, readily studied “open” rock surfaces. However, most rocky shores h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5a09c9384124a129fdfeadcc2be9ed3
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 14, Iss 5, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Determining the relative influence of biotic and abiotic processes in structuring communities at local to large spatial scales is best understood using a biogeographic comparative‐experimental approach. Using this approach, previous work s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71182046cefb44cd8b3e446660bccce5
Autor:
Guro Gravem Johansen
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
This article is a conceptual analysis of the concepts of enactive mastery experience and vicarious learning experience from Albert Bandura’s socio-cognitive theory, applied to the empirical case of the Norwegian learning centre Improbasen. I outlin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e322fd735dca4fa88ab59a3232744bd1
Publikováno v:
Nordic Research in Music Education, Vol 2, Iss 2, Pp 1-4 (2021)
The current issue of Nordic Research in Music Education presents six research articles that in various ways call into question beliefs and established truths within music education, such as perceptions of teacher qualifications for music activities i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c161f53b175455094884947ee4a3419