Zobrazeno 1 - 10
of 908
pro vyhledávání: '"Graulich P"'
Autor:
Rees, Wilhelm
Publikováno v:
Archiv für katholisches Kirchenrecht; January 2024, Vol. 189 Issue: 2 p587-589, 3p
Autor:
Guilhem Olivier
Publikováno v:
Journal de la Société des Américanistes, Vol 101, Iss 1, Pp 297-306 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e226353e8d6f4a6cb9c2d7ce59434ea5
Autor:
Guilhem Olivier
Publikováno v:
Historia Mexicana El Colegio de México, Vol 56, Iss 1 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916661f23a634a19a6a98728a1f690ba
Autor:
Paul P. Martin, Nicole Graulich
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100265- (2024)
Machine learning (ML) techniques are commonly seen as an inductive learning procedure, typically involving the identification of patterns in a specific training dataset to make predictions in novel contexts. By doing so, the performance and generaliz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c000988151064cd9a90b1f1a4552760f
Autor:
Koch, Juan Martin
Publikováno v:
Neue Musikzeitung; 2021, Vol. 70 Issue 5, p2-7, 6p
Autor:
Claude-François Baudez
Publikováno v:
Journal de la Société des Américanistes, Vol 91, Iss 1, Pp 233-236 (2005)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7bed453dc66400d93ea12a2a1543a89
Autor:
Jung, Philipp Alexander, Santos, Bernardo Ary dos, Bergermann, Dominik, Graulich, Tim, Lohmann, Maximilian, Novák, Andrzej, Öz, Erdem, Riahinia, Ali, Schmidt, Alexander
Publikováno v:
Comput Softw Big Sci 6, 18 (2022)
Dielectric axion haloscopes, such as the MADMAX experiment, are promising concepts for the direct search for dark matter axions. A reliable simulation is a fundamental requirement for the successful realisation of the experiments. Due to the complexi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.00370
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole Graulich, Leonie Lieber
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
When working with domain-specific representations such as structural molecular representations and reaction mechanisms, learners need to be engaged in multiple cognitive operations, from attending to relevant areas of representations, linking implici
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/036763bbbf6941da8ff3dfd009c8b309
Autor:
Hallermann, Heribert
Publikováno v:
Archiv für katholisches Kirchenrecht; January 2021, Vol. 187 Issue: 2 p628-638, 11p