Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Gratacòs, G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James, A, Camps i. Bansell, J, Artola, T, Gallego Jiménez, G, Cheto Farré, I, Alonso Stuyck, P. e. Zacarés Gonzaàlez, Vazsquez de Prada Palencia, FJ, Sastre, S, Gratacòs, G, Guerin, C, Sicurello, R, Brusa, L, Assam Karam, AL, Atehortùa Cruz, RI, Nogueira da Gama, E, Bastos Malheiro de Oliveira,JE, Andrade Abreu, A, Barreiros Lopes de Freita, MA, Gaspar da Silva Francisco, NM, Monteiro Feijão, JA, FEROTTI, Chiara
The teacher who is inspired by the principles of personalization will do their best to adjust their methods of teaching to the characteristics of each student. With the expression “personalized education” it is intended that the necessity of educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::ed1070c7e969cf943c1967fd936fdbb1
http://hdl.handle.net/10447/77009
http://hdl.handle.net/10447/77009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.