Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Graphical abstract"'
Autor:
Hui Zhuge, Yan Pan, Shanglei Lai, Kaixin Chang, Qinchao Ding, Wenjing Cao, Qing Song, Songtao Li, Xiaobing Dou, Bin Ding
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 11, Pp e31195- (2024)
Penthorum chinense Pursh (P. chinense), a functional food, has been applied to protect the liver against alcohol-related fatty liver disease (ALD) for a long history in China. This study was designed to evaluate the ameliorative activity of the polyp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2772657da9541dfadd7ed7ac2465825
Autor:
Jieun Lee, Jeong-Ju Yoo
Publikováno v:
Science Editing, Vol 10, Iss 1, Pp 19-26 (2023)
Graphical abstracts (GAs), also known as visual abstracts, are powerful tools for communicating complex information and ideas clearly and concisely. These visual representations aim to capture the essential findings and central message of a research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb1005181e6643bbafb041c40f147fad
Autor:
Sagar Sarangi, Birendra Kumar Singh
Publikováno v:
Journal of Natural Fibers, Vol 19, Iss 16, Pp 14935-14950 (2022)
Cracks developed due to drying and shrinkage in plain cement concrete can be overcome by introducing discreet and randomly oriented fibrous material as a reinforcing agent. Researchers focused only on synthetic fiber-reinforced concrete (FRC) most of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a8fc4e9a960489595c1355283313ac0
Autor:
Joshua R. Zadro, Giovanni E. Ferreira, Mary O’Keeffe, Will Stahl-Timmins, Mark R. Elkins, Christopher G. Maher
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Understanding how people use infographics and their opinion on them has important implications for the design of infographics but has not been investigated. The aim of this study was to describe people’s use of and opinions abou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db5485607e244f8e9d01944ddc3300c1
Autor:
Swati Agrawal, Paul Ulrich
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 24, Iss 1 (2023)
ABSTRACT An important part of scientific training in undergraduate curriculum involves teaching students how to effectively communicate in science. Scientific writing and oral presentations are important parts of most science classes. The same cannot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b6ca40ff9a54be091495991393373a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.