Zobrazeno 1 - 10
of 1 479
pro vyhledávání: '"Graphic design education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İNCEAĞAÇ, Muhammet1 minceagac@kastamonu.edu.tr, AKOVA, Esra2 akovaesra@outlook.com
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Jan2024, Vol. 23 Issue 89, p195-212. 18p.
Autor:
Katja Fleischmann
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 50, Iss 1 (2024)
Generative Artificial Intelligence (GenAI) is re-defining the way higher education design is taught and learned. The explosive growth of GenAI in design practice demands that design educators ensure students are prepared to enter the design professio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72e41ffe5cac4fab9f710c43eeeb957b
Autor:
Liu, Ying1 (AUTHOR) 3170255781@qq.com
Publikováno v:
International Journal of Electrical Engineering Education. 2023 Suppl 1, Vol. 60, p2020-2029. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sutherland, Ian
Publikováno v:
Design Issues, 2004 Apr 01. 20(2), 51-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1512079
Autor:
Bischler, Sandra1
Publikováno v:
Design Issues. Winter2021, Vol. 37 Issue 1, p10-26. 16p.
Autor:
Nabil SAbra
Publikováno v:
Revista GEMInIS, Vol 13, Iss 3 (2022)
The paper takes a closer look into critical thinking in Yemen. It navigates critical thinking in Yemeni graphic design undergraduate education. This paper tackles the lack of research in the areas of critical thinking as Yemen has not traditionally e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2047f40a735543c4907e4e09a34c7200