Zobrazeno 1 - 10
of 294
pro vyhledávání: '"Graph comprehension"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fang Zhao, Robert Gaschler
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Different graph types may differ in their suitability to support group comparisons, due to the underlying graph schemas. This study examined whether graph schemas are based on perceptual features (i.e., each graph type, e.g., bar or line graph, has i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ab1636c6300401d812ce99b070eeae7
Autor:
Roxette M. van den Bosch, Christine A. Espin, Maria T. Sikkema-de Jong, Siuman Chung, Priscilla D. M. Boender, Nadira Saab
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
In this exploratory descriptive study, we use eye-tracking technology to examine teachers’ visual inspection of Curriculum-Based Measurement (CBM) progress graphs. More specifically, we examined which elements of the graph received the most visual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/426299428b794574ae8ab6fc9a1e8c25
Autor:
Fang Zhao, Robert Gaschler
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Different graph types might differ in group comparison due to differences in underlying graph schemas. Thus, this study examined whether graph schemas are based on perceptual features (i.e., each graph has a specific schema) or common invariant struc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c20a2d5e6144737b3805d2bd5dbf947
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 8, Iss 1 (2021)
Several decades of research suggesting differences in test performance across paper-based and computer-based assessments have been largely ameliorated through attention to test presentation equivalence, though no studies to date have focused on graph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d05f836aa1bc44c7ad2ee5b0b3c0ff36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.