Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Grant, Maggie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
First paragraph: This study, entitled, Supporting separated migrant children to thrive during Covid-19, has been funded by UKRI (ESRC) as part of its response to the UKRI Covid -19 crisis in the UK. The study investigates how services to this vulnera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0d9b6cac3c8d1763b59dc014f05a70b1
http://dspace.stir.ac.uk/retrieve/1f55eea6-3b28-4ea7-8b74-18875943d389/Working-Paper-1-Separated-children-in-Scotland.pdf
http://dspace.stir.ac.uk/retrieve/1f55eea6-3b28-4ea7-8b74-18875943d389/Working-Paper-1-Separated-children-in-Scotland.pdf
Every year thousands of children in Scotland become looked after either at home or away from home. Many of those children will remain with or be reunified with their parents, but others will be placed permanently with kinship carers, foster carers or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b3aa4345c60f36b8cb7d43e935e809dd
In early 2018, the second New Scots Refugee Integration Strategy was published with a vision for Scotland being a welcoming place here refugees and asylum seekers are able to rebuild their lives. The strategy recognised that children and young people
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::034d2c39a0ed72a690228706a1e18597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grant, Maggie, Lury, Karen
Publikováno v:
Interactions: Studies in Communication & Culture; Nov2020, Vol. 11 Issue 3, p307-324, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.