Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Grant, Lynn"'
Autor:
Harvey, Valerie M., Alexis, Andrew, Okeke, Chidubem A.V., McKinley-Grant, Lynn, Taylor, Susan C., Desai, Seemal R., Jaleel, Tarannum, Heath, Candrice R., Kang, Sewon, Vashi, Neelam, Lester, Jenna, Vasquez, Rebecca, Rodrigues, Michelle, Elbuluk, Nada, Hamzavi, Iltefat, Kwatra, Shawn G., Sundaram, Hema, Cobb, Caryn, Brown, Stafford G., III, Kohli, Indermeet, Callender, Valerie D.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology December 2024 91(6):1189-1198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grant, Lynn M.
This study examined Grade Six and Seven English as a Second Language (ESL) students' development and use of Knowledge Structures in the classroom. It was an exploratory, teacher- action research study which aimed at illumination, rather than causal a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/3595
Publikováno v:
Computer Assisted Language Learning; Aug/Sep2024, Vol. 37 Issue 5/6, p1421-1447, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Feb2024, Vol. 32 Issue 1, p257-272, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.