Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Grant, Kellie"'
Autor:
Grant, Kellie1, Whitwam, Louisa2, Martin, Jennifer3 jm.martin@federation.edu.au, White, Jennifer4, Haines, Terry1
Publikováno v:
Australian Social Work. Oct2023, Vol. 76 Issue 4, p562-574. 13p. 1 Chart.
Autor:
White, Jennifer1 (AUTHOR) jwhite1@newcastle.edu.au, Grant, Kellie2 (AUTHOR), Sarkies, Mitchell3 (AUTHOR), Haines, Terrence2 (AUTHOR), Evidence Translation in Allied Health (EviTAH) Group (AUTHOR), Morris, Meg E. (AUTHOR), Carey, Leeanne (AUTHOR), Taylor, Nicholas F. (AUTHOR), Holland, Anne E. (AUTHOR), Bardoel, Anne (AUTHOR), Williams, Cylie (AUTHOR), O'Brien, Lisa (AUTHOR), Skinner, Elizabeth H. (AUTHOR), Martin, Jenny (AUTHOR)
Publikováno v:
Health Research Policy & Systems. 3/19/2021, Vol. 19 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health, Risk & Society. Oct-Nov2019, Vol. 21 Issue 7/8, p373-389. 17p.
Autor:
Grant, Kellie Elise
This thesis seeks to understand how allied health conceptualise risk and incorporate considerations related to risk into their decision making. It identifies that fear of legal risk, and ?safety in the status quo? are highly influential on decision-m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::884cebfe7143d8e6d5e1c603a1c00f19
Autor:
Sarkies, Mitchell, White, Jennifer, Morris, Meg, Taylor, Nicholas, Cylie Williams, OâBrien, Lisa, Martin, Jenny, Bardoel, Anne, Holland, Anne, Carey, Leeanne, Skinner, Elizabeth, Kelly-Ann Bowles, Grant, Kellie, Philip, Kathleen, Haines, Terry
Master Participant Information and Consent Form Version 2, 20/09/2017. (DOCX 38Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5a2deeda9c64eada9d6199c3a8ea805b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Social Work & Welfare Education; 2021, Vol. 23 Issue 1, p134-147, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.