Zobrazeno 1 - 10
of 504
pro vyhledávání: '"Granger, David A."'
Autor:
Vollmer, Sebastian, Mateen, Bilal A., Bohner, Gergo, Király, Franz J, Ghani, Rayid, Jonsson, Pall, Cumbers, Sarah, Jonas, Adrian, McAllister, Katherine S. L., Myles, Puja, Granger, David, Birse, Mark, Branson, Richard, Moons, Karel GM, Collins, Gary S, Ioannidis, John P. A., Holmes, Chris, Hemingway, Harry
Machine learning (ML), artificial intelligence (AI) and other modern statistical methods are providing new opportunities to operationalize previously untapped and rapidly growing sources of data for patient benefit. Whilst there is a lot of promising
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.10404
Autor:
Vollmer, Sebastian, Mateen, Bilal A, Bohner, Gergo, Király, Franz J, Ghani, Rayid, Jonsson, Pall, Cumbers, Sarah, McAllister, Katherine S L, Myles, Puja, Granger, David, Birse, Mark, Branson, Richard, Moons, Karel G M, Collins, Gary S, Ioannidis, John P A, Holmes, Chris, Hemingway, Harry
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2020 Mar . 368, 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27236932
Autor:
Granger, David
Publikováno v:
Education and Culture, 2019 Jan 01. 35(1), 1-2.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Granger, David
Publikováno v:
Journal of Aesthetic Education, 2003 Jul 01. 37(2), 46-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3527454
Publikováno v:
Education and Culture, 2015 Oct 01. 31(2), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5703/educationculture.31.2.1
Autor:
Granger, David
Publikováno v:
Education and Culture, 2015 Apr 01. 31(1), 1-2.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5703/educationculture.31.1.1
Autor:
Granger, David
Publikováno v:
Education and Culture, 2014 Apr 01. 30(1), 1-2.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5703/educationculture.30.1.1