Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Grande, Adrian"'
Autor:
Grande, Adrian
Consumer studies are well known to assume non-homothetic preferences in their models, as the demand for a good can not be determined by assuming a single representative consumer. The question of how to include non-homothetic preferences into an empir
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-145923
Autor:
Tofaili, Hussein1,2 hussein.tofaili@u-bordeaux.fr, Grande, Adrian1,3, Jubera, Veronique2, Cormier, Eric1
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences. 10/19/2024, Vol. 307, p1-2. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wu, Chen, Deng, Cecilia, Hilario, Elena, Albert, Nick W., Lafferty, Declan, Grierson, Ella R. P., Plunkett, Blue J., Elborough, Caitlin, Saei, Ali, Günther, Catrin S., Ireland, Hilary, Yocca, Alan, Edger, Patrick P., Jaakola, Laura, Karppinen, Katja, Grande, Adrian, Kylli, Ritva, Lehtola, Veli‐Pekka, Allan, Andrew C., Espley, Richard V.
Publikováno v:
Molecular Ecology Resources; Jan2022, Vol. 22 Issue 1, p345-360, 16p
Publikováno v:
Optics letters [Opt Lett] 2023 Oct 15; Vol. 48 (20), pp. 5237-5240.