Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Grall, Clare"'
Publikováno v:
Political Psychology, 2019 Jun 01. 40(3), 507-522.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45174626
Autor:
Grall, Clare1 (AUTHOR) clare.grall@dartmouth.edu, Finn, Emily S1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Cognitive & Affective Neuroscience. Jun2022, Vol. 17 Issue 6, p598-608. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grall, Clare, Finn, Emily
Creating messages to effectively engage diverse audiences, like classroom lectures or a public address, is a common but challenging task in which a speaker must overcome the myriad individual differences and environmental factors that pull on audienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9fc45f7ea490901dd72c0333f068e1d2
Narratives represent a dominant form of message used to educate, persuade, and entertain individuals and audiences. Narratives have long been studied as a message format that is particularly effective at engaging and persuading individuals, and more
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c189844dc4acb76c586fe3ea49066f2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Media Psychology.
Abstract. Logic from the model of intuitive morality and exemplars (MIME) suggests that narrative media emphasizing moral intuitions can increase the salience of those intuitions in audiences. To date, support for this logic has been limited to adult
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.