Zobrazeno 1 - 10
of 1 565
pro vyhledávání: '"Grainger R"'
Publikováno v:
Journal of Pain Research, Vol Volume 12, Pp 2457-2472 (2019)
Hemakumar Devan,1 Hazel K Godfrey,1,2 Meredith A Perry,1 Dagmar Hempel,3 Barbara Saipe,3 Leigh Hale,4 Rebecca Grainger51Centre for Health, Activity, and Rehabilitation Research (CHARR), School of Physiotherapy, University of Otago, Wellington, New Ze
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b06a0470c5e144108bfc9391c3f91177
Publikováno v:
International Journal of COPD, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 489-501 (2016)
William MM Levack, Bernadette Jones, Rebecca Grainger, Pauline Boland, Melanie Brown, Tristram R Ingham Department of Medicine, University of Otago, Wellington, New Zealand Background: Pulmonary rehabilitation is known to improve function and quality
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7f564c9d409403aa66865e3e2bc29e5
Autor:
Balis D., Siomos N., Koukouli M., Clarisse L., Carboni E., Ventress L., Grainger R., Mona L., Pappalardo G.
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences, Vol 119, p 07006 (2016)
The 2010 eruptions of the Icelandic volcano Eyjafjallajökull attracted the attention of the public and the scientific community to the vulnerability of the European airspace to volcanic eruptions. The European Space Agency project “Satellite Monit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f706289ce42749e99160634920940cbd
Publikováno v:
Focus on Health Professional Education (2204-7662); 2024, Vol. 25 Issue 3, p16-25, 10p
Autor:
Jefferies, R., Wilcox, P., Paringatai, K., Stubbe, M., Grainger, R., Dowell, A., Filoche, S. K.
Publikováno v:
Journal of Primary Health Care; Mar2024, Vol. 16 Issue 1, p33-40, 8p
Publikováno v:
Focus on Health Professional Education (2204-7662); 2024, Vol. 25 Issue 1, p17-36, 20p
Publikováno v:
Focus on Health Professional Education (2204-7662); 2023, Vol. 24 Issue 4, p24-36, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.