Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Graham Holden"'
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 19, Iss 2 (2011)
This article presents a review of the literature over the past 10 years into the use of technological interventions that tutors might use to encourage students to engage with and action the feedback that they receive on their assessment tasks. The au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f7082e84b8b40b48b36a0407919ff9e
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. 37:963-973
This paper explores the potential of technology-enabled feedback to improve student learning. 'Technology, Feedback, Action!:The impact of learning technology upon students' engagement with their feedback' aimed to evaluate how a range of technical i
Feedback to students has been highlighted in the literature as an area where improvements are needed. Students need high quality, prompt feedback, but they also need guidance and tools to help them engage with and learn from that feedback. This case
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::020c9e70510204e6d5ab812a55ecb596
https://shura.shu.ac.uk/10756/3/Irwin_Engaging_students_with_feedback.pdf
https://shura.shu.ac.uk/10756/3/Irwin_Engaging_students_with_feedback.pdf
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.