Zobrazeno 1 - 10
of 755
pro vyhledávání: '"Graduate programs"'
Autor:
Kuiyuan Li, Achraf Cohen
Publikováno v:
Trends in Higher Education, Vol 3, Iss 3, Pp 492-503 (2024)
In this paper, we investigate the waiving of GRE/GMAT for admission to master’s degree programs in a state university in Florida, USA. Standardized tests, such as GRE/GMAT, were required for admission to the master’s degree programs in 2019/2020,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cfed08f86cc4a6ca213e05f09408536
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 15 (2024)
The European Center of Pharmaceutical Medicine (ECPM), affiliated with the University of Basel Department of Public Health, stands as a leading institution dedicated to advancing education in medicine development since 1991. At the heart of its educa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e37d84853f524bfc93be35a6e25e64da
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2021, Vol. 47, Issue 1/2, pp. 223-239.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-07-2021-0087
Publikováno v:
Brazilian Archives of Biology and Technology, Vol 66 (2023)
Abstract This study aims to analyze the scientific production of the journal Brazilian Archives of Biology and Technology (BABT) from 2017 to 2020, in order to investigate whether the stratification assigned by the Coordination for the Improvement of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5271725c23d14dbc8d9e21f50fdc2468
Publikováno v:
Journal of Communication Pedagogy, Vol 6, Pp 195-213 (2022)
This study reviews the traditional culminating graduate student experiences, theses, and comprehensive exams, as well as a newer, more professionally relevant option, applied research projects. We conceptualize applied projects as student-led, client
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5fe28646adb4b35990bb8a56d93be56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valerie Storey, Roschanda Fletcher
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 8, Iss 1 (2023)
A qualitative descriptive approach was followed in the research, starting with a theoretical conceptualization of scholar activism within doctoral education as a basis for further inquiry. Seventeen doctoral candidates described how they conceptualiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/476d7a419ec1451daa898cac89a03807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lipscomb, Sharonda R.
The purpose of this exploratory study was to investigate graduate student perceptions of community and connectedness enrolled in an online doctoral program at a Texas university. This research is relevant to students enrolled at the University of Nor
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2356120/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.