Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Graduate dental education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin M. Fu, Rebecca Y. Chen, Min-Wen Fu, Huan-Chen Kao, Huan-Chiao Kao, Hsun-Liang Chan, Earl Fu, Tony Szu-Hsien Lee
Publikováno v:
International Dental Journal, Vol 72, Iss 2, Pp 194-202 (2022)
ABSTRACT: Objective: A large number of residents in US advanced specialty education programmes are foreign-trained dentists. When faced with the career dilemma of applying for US residency training, foreign-trained dentists may wonder whether it is w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85e113dbd08d40e2941b9cd2eba117aa
Publikováno v:
Acta Odontologica Turcica, Vol 38, Iss 1, Pp 1-7 (2021)
Amaç: Bu çalışmanın amacı klinik eğitim düzeyinin lisans ve lisansüstü diş hekimliği öğrencilerinin empati düzeyleri üzerindeki etkisini değerlendirmektir.Gereç ve Yöntem: İki yüz yetmiş altı öğrenci (üçüncü, dördüncü
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63a7cdb6d82f46bdab264b274ae09b96
Autor:
Martin M. Fu, Rebecca Y. Chen, Huan-Chen Kao, Chi-Hsien Wang, Hsun-Liang Chan, Earl Fu, Tony Szu-Hsien Lee
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background Each year, more than 200 international dental graduates start U.S. specialty trainings to become specialists. It is unknown if their life satisfaction is associated with any dental career-related factor before residencies (e.g. de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebdb824aca38473981eef0de7610ffdd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Stomatologica Croatica, Vol 52, Iss 3, Pp 238-245 (2018)
Aim: To evaluate the effectiveness of video assisted lecture in changing the opinions of dental students toward pain-free dental injections in children. Methods: The fifth-year students (n:62) of University of Medicine of Tirana, Faculty of Dental Me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d056724503d14e7dbbf937da5b71c81c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.