Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Grading knowledge"'
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-34 (2023)
Abstract The COVID-19 pandemic brought immense challenges to global society. The entire social and work life had to be reorganized to accommodate for the restrictions imposed to limit the spread of COVID-19. These restrictions affected the eduFIGatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db069f81e8764d84a0174b2da2fc5129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klun, Jaka
V magistrskemu delu nas je primarno zanimalo kako osnovnošolski učitelji pojmujejo formativno spremljanje in kakšne razlike v pogostosti izvajanja dejavnosti, ki so značilne za formativno spremljanje, lahko zaznamo med njimi. Glede na zastavljen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::75a52683385a0c81363af00f5583523b
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=142019
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=142019