Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Gradeless learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Higher Education.
Many have suggested that performance grading may be a factor in the increasing number of students reporting having mental health issues, including feelings of stress. Gradeless learning has been shown to ease the pressure on students because it encou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Learning.
The negative impacts of grades on students’ approach to learning and well-being have renewed the interest in gradeless learning in higher education, with the current literature focusing on the positive outcomes for students, including the advanceme
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The negative impacts of grades on students’ approach to learning and well-being have renewed the interest in gradeless learning in higher education, with the current literature focusing on the positive outcomes for students, including the advanceme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00958::3afe2d962c9303dfc8aedc540f0e456e
https://research.cbs.dk/en/publications/3b0599d5-4017-43f6-890e-5cdef42455c7
https://research.cbs.dk/en/publications/3b0599d5-4017-43f6-890e-5cdef42455c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.