Zobrazeno 1 - 10
of 648
pro vyhledávání: '"Graded response model"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 50265-50279 (2024)
Media convergence is considered an effective way to alleviate the decline of traditional media audiences. Although media convergence has nearly swept through the world’s foremost traditional media, studies reflecting its effects on individuals at t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9c9c38318284c299905487d5c70f900
Autor:
Xuliang Gao, Ziyu Liu
Publikováno v:
Annals of General Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background People are more likely to fall victim to depression during adolescence since it is a period of rapid biopsychosocial transformation. Despite this, most depression research has concentrated on clinical issues, and evaluating depres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da36df1243e64eebb17dd4a48727aaa2
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Fatigue is a common daily experience and a symptom of various disorders. While scholars have discussed the use of the Fatigue Severity Scale (FSS) using item response theory (IRT), the characteristics of the Japanese version are n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5fd6615382247b3838e9d3eb19e4129
Autor:
Amal Alhadabi
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThis study adopted an item response theory to evaluate the Grit-S scale and its dimensions (i.e., Consistency of interest [G-CI] and Perseverance of effort [G-PE]) among university students (N = 450) using two unidimensional Graded Response (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccfccad685684c28a80cb6d7af0b4a20
Publikováno v:
Psychological Test Adaptation and Development, Vol 3, Iss 1, Pp 97-105 (2022)
Abstract. The Greek version of the Oldenburg Burnout Inventory (OLBI), used to assess exhaustion and disengagement from work, was analyzed using item response theory analyses to investigate the dimensionality and the psychometric properties of the me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4e2db2ec5a347979795fe9eefbdc7ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.