Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Grade penalty"'
Autor:
Alysa Malespina, Chandralekha Singh
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background In the US, bioscience programs now often have more women than men who earn degrees at all levels. Despite this, evidence still exists for gender inequity in bioscience and medical fields. For example, women with careers in these f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/133b60f6e7d54ad19604cf54f3389915
Autor:
Jonathan H. Tomkin, Matthew West
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-17 (2022)
Abstract Background Grades in college and university STEM courses are an important determinant of student persistence in STEM fields. Recent studies have used the grade offset/grade penalty method to explore why students have lower grades in STEM cou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8249bfcd098642698bc37d16ee8f519e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elizabeth Leigh Wetzler
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 4 (2019)
This study evaluates how combining multiple grading practices and policies designed to promote excellence, differentiate among high-performing students, or prevent grade inflation at an elite institution affects GPA outcomes for low-performing studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/104c86e6a0e74a41b60e4d5e898b319b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.