Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Graddy K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stevens, M, Graddy, K
In this article, we report the results of an empirical study of the impact of school inputs on pupils’ performance in private (independent) schools in the United Kingdom. We use a new school-level panel dataset constructed from information provided
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1b28e9e5ce611d87fe875578440d88ae
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:4ab3e51a-c8b6-4e94-9b3f-d3e5174fcd36
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:4ab3e51a-c8b6-4e94-9b3f-d3e5174fcd36
Publikováno v:
Real Estate Economics, 40(1), 131-166. Wiley-Blackwell
Real Estate Economics, 40(1), 131-166. Wiley
Real Estate Economics, 40(1), 131-166. Wiley
This article proposes an alternative specification for the second stage of the case-shiller repeat-sales method. This specification is based on serial correlation in the deviations from the mean one-period returns on the underlying individual assets,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::70f265f50907ae0e9768b413320b67ca
http://www.cepr.org/active/publications/discussion_papers/dp.php?dpno=7344
http://www.cepr.org/active/publications/discussion_papers/dp.php?dpno=7344
This paper tests for reference dependence, using data from Impressionist and Contemporary Art auctions. We distinguish reference dependence based on “rule of thumb” learning from reference dependence based on “rational” learning. Furthermore,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::355008cc45a7db728f928c2d5077cfc5
http://www.cepr.org/active/publications/discussion_papers/dp.php?dpno=4982
http://www.cepr.org/active/publications/discussion_papers/dp.php?dpno=4982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.