Zobrazeno 1 - 10
of 614
pro vyhledávání: '"Graaf, M. A."'
Chimney fires constitute one of the most commonly occurring fire types. Precise prediction and prompt prevention are crucial in reducing the harm they cause. In this paper, we develop a combined machine learning and statistical modeling process to pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.07257
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2020 Aug 01. 29(8), 2231-2239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48733832
Publikováno v:
In Musculoskeletal Science and Practice August 2021 54
Autor:
Teesing, G.R., de Graaf, M., Petrignani, M., Erasmus, V., Klaassen, C.H.W., Schapendonk, C.M.E., Verduijn-Leenman, A., Schols, J.M.G.A., Vos, M.C., Koopmans, M.P.G., Richardus, J.H., Voeten, H.
Publikováno v:
In Infection Prevention in Practice June 2021 3(2)
Autor:
Duijn, E.A.H.D., Pouliart, N., Verhagen, A.P., Karel, Y.H.J.M., Thoomes-de Graaf, M., Koes, B.W., Scholten-Peeters, G.G.M.
Publikováno v:
In Musculoskeletal Science and Practice February 2021 51
Autor:
Thoomes-de Graaf, M., Ottenheijm, R.P.G., Verhagen, A.P., Duijn, E., Karel, Y.H.J.M., van den Borne, M.P.J., Beumer, A., van Broekhoven, J., Dinant, G.J., Tetteroo, E., Lucas, C., Koes, B.W., Scholten-Peeters, G.G.M.
Publikováno v:
In Musculoskeletal Science and Practice April 2019 40:1-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Graaf, M., Valiant, P.
We show that an oracle A that contains either 1/4 or 3/4 of all strings of length n can be used to separate EQP from the counting classes MOD_{p^k}P. Our proof makes use of the degree of a representing polynomial over the finite field of size p^k. We
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/quant-ph/0211179
Autor:
Karel, Y.H.J.M., Scholten-Peeters, G.G.M., Thoomes-de Graaf, M., Duijn, E., van Broekhoven, J.B., Koes, B.W., Verhagen, A.P.
Publikováno v:
In Physiotherapy December 2017 103(4):369-378
Publikováno v:
In Musculoskeletal Science and Practice June 2017 29:20-27