Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Gröne, O"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valk-Draad, MP, Stahl, K, Bienstein, C, Heppner, HJ, Sönnichsen, A, Bachmann, HS, Thürmann, P, Gröne, O, Zietzsch, P, Hildebrandt, H, Klie, T, Bohnet-Joschko, S
Publikováno v:
21. Deutscher Kongress für Versorgungsforschung (DKVF); 20221005-20221007; Potsdam; DOC22dkvf177 /20220930/
Hintergrund und Stand (inter)nationaler Forschung: Die Vermeidung von Krankenhauseinweisungen aus dem Pflegeheim wird – auch hinsichtlich der Qualität der Versorgung – international diskutiert [ref:1], [ref:2]. Durch Anpassung der ambulanten Ver
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::605d6a4e45576992991165ca6e616d16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knorr, Mirjana, Mielke, Ina, Amelung, Dorothee, Safari, Mahla, Gröne, Oana R., Breil, Simon M., MacIntosh, Alexander
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 3, p Doc30 (2024)
Objectives: Situational Judgement Tests (SJT) are a cost-efficient method for the assessment of personal characteristics (e.g., empathy, professionalism, ethical thinking) in medical school admission. Recently, complex open-ended response format SJTs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ebc427c393940f2a757e8d5dce391e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.